2014. január 27., hétfő

Christina Aguilera - Infatuation

Sziasztok!

Ezúttal én is egy zeneajánlóval jelentkezem a "Hallgasd!" rovatunkhoz, méghozzá Christina Aguilera egy kevésbé ismert dalával. Nem, tévedsz, ha azt hiszed, kritikát fogok írni a dalról, hiszen ki vagyok én, hogy egy tehetséges és elismert énekesnő munkáját bíráljam. Ezek csak a személyes gondolataim lesznek a zenéről. Így hétvégére, mielőtt elkezdenék írni, tökéletesen megfelel nekem az ilyesfajta gondolatkifejtés, remélem nektek is tetszeni fog! Jó olvasást! 


Csak egy apró véletlennek köszönhetem, hogy rátaláltam erre a számra, ugyanis az énekesnő egy másik számát hallgattam éppen, mikor megláttam az oldalt kidobott találatok között ezt a zenét. Rólam jó tudni, hogy szeretem meghallgatni az adott előadó kevésbé felkapott zenéit is, ez vezérelt arra, hogy rá merjek kattintani a videóra, és nem bántam meg egyáltalán. Az énekesnőtől több kedvenc dalom is akad, amiket az íráshoz előszeretettel használok, illetve ajánlok is. Ilyen például a Blank Page, ami az egyik novellám címadó slágere, és ehhez kapcsolódóan rengeteg ötletet merítettem belőle. Szomorúbb jelenetekhez számomra tökéletes, már csak a dallam miatt is, ami számomra rengeteg érzelmet rejt magában.
Azonban most térjünk rá az általam ajánlásra választott dalra, mely az Infatuation címet viseli. Már első hallgatásra belopta magát a szívembe a szám a kissé spanyolos hangzásával, ráadásul számomra az amerikai popénekesnő sokszínűségét emeli ki a spanyol és az angol szövegek keveredése is. Szeretem a ritmusosabb dallamokat nagyon, és a többszöri ismétlés nyomán teljesen a rabjává váltam.
Ha tehetem, minden szabad percemben a fülemben szól bármiféle zene, és az utóbbi időben nagyon sokszor hallgattam már végig szinte vigyorogva a számot, aminek köszönhetően sokan néztek már rám furcsán a buszmegállóban, vagy az utcán, de ezt egyáltalán nem bántam, nem is érdekelt, mert olyat ért el a szám nálam, amit nagyon kevés dal, elrepített egy teljesen más világba, méghozzá a fantáziámba.
Szinte magam előtt látom, ahogy egy nő és egy férfi a parkett közepén táncolnak valamiféle latinos táncot. A szenvedély és a vágy érzése elragadja őket, olyannyira, hogy egy óvatlan pillanatban a levegő megfagy körülöttük. Még mindig szorosan tartják az erős karok a törékeny testet , nehogy eltűnjön a nő közülük. A két arc nagyon közel egymáshoz, a srác odébb tűri a lány egyik tincsét, majd óvatosan közeledve veszi birtokba a puha ajkakat, melyek nem ellenkeznek a csábítással szemben. Szóval valami ilyesféle jelenethez tudnám elképzelni, ami szenvedélytől fűtött, ahol a vágy és a vonzalom érezhető a két fél között.
Ajánlom a számot leginkább azoknak, akiknek a történetükben a szereplők karakterei karizmatikusabbak, esetleg a tánc, vagy a spanyol kultúra mozgatórugója a sztorijuknak, és mindenkinek, aki egy kicsit is szenvedélyesebb jelenetet szeretne írni, nekem nagyon sokat segített már!

Üdv,
Noemi

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Mikor megláttam a bejegyzés címét, egyből megannyi emlék tódult fel bennem:D C.A. Stripped című albumán "nőttem" fel úgymond!:D (Ahogy egy 11 éves fel tud/tudott nőni akkoriban...:D) Az az album, egy csoda, egy kincs, nem telt el akkoriban úgy egy nap , hogy ne hallgattam volna végig!:):D Mostanában is gyakran elő szoktam venni!:) Imádom és ajánlom, hogy hallgasd végig az egész korongot, megéri!:) C.A.-nál én csak albumokban tudok gondolkodni!:D Minden anyagánál van 2-3, sőt több szám is,ami annyira mély és sokszínű érzelmileg, hogy az hihetetlen!:) A többi szórakoztató és táncoló dal mellett persze. Pont a hétvégén hallgattam két mélyebb dalát, a kevésbé preferált Bionicról, hogy jobban bele tudjam magam képzelni az általam leírt helyzetbe.
    Szóval, így végezetül, bocsánat a kifakadásomért, meg a hullámzó, csapongó megjegyzésemért, ami végülis semmi értelmesről nem szólt:D csak, mint láthatod, zsigerből sokat jelent nekem ez az album és onnan akár egy szám is!:D
    További szép hetet kívánok neked és Catalinának is:)
    Puszi, Olivia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy ilyen hatással van rád a szám, akkor már megérte ezt választanom ajánlásra. :) Ismerem az albumot, habár még az összes számot nem hallgattam végig, de mindenképpen meg fogom ezt tenni! :) C.A. pont ettől különleges számomra, hogy olyan sokoldalú, és mindig tud újat mutatni, az érzelmesebb, mélyebb számaitól kezdve a szórakoztatóbb zenékig. Illetve, hogy több nyelven is énekel, nem csak a megszokott világnyelven. Engem megkövezhet bárki, de szerintem a Bionic albuma is jó dobás volt, nekem tetszett az is, a mai napig hallgatok róla dalokat.
      Semmi gond, nem is volt ez olyan csapongó, én kiigazodtam rajta, és örülök, hogy megosztottad velem a véleményedet. :D Hát igen, ez feltűnt, ahogy az is, hogy rajongsz C.A.-ért. :)
      Köszönjük, és mi is kellemes hetet kívánunk Neked! :)
      Puszillak,
      Noemi

      Törlés