2014. június 13., péntek

Kérdőív készítés

Üdv!

Gabby kérését teljesítve, ebben a bejegyzésben arról fogtok olvasni, hogyan lehet kérdőívet készíteni. Nos, nem nehéz, mindössze egy Google fiókra van szükség. Ha jól tudom a Google Drive szolgáltatás mondhatni még új, én most kezdtem el vele ismerkedni, amikor megcsináltam a saját kérdőívem és pont emiatt nem tudok annyi mindent, mint amennyi lehetőséget tudna nyújtani. Viszont kérdőívet legalább tudok már csinálni, pluszban nem is nagy ördöngösség megcsinálni. Inkább a kérdések kitalálásával telt el az idő. De most térjünk rá a lényegre.
Én most a Google keresőn keresztül nyitottam meg a Drive-ot, de Gmail-on keresztül is meglehet. Ha elkészültél a kérdőívvel, akkor kattints az Űrlap küldése gombra és ott megkapod majd a linkjét, amit megoszthatsz. A válaszokat pedig a rendszer ki tudja gyűjteni egy táblázatba, ehhez csak annyit kell tenned, hogy a Válaszok fülre kattintva megkeresed azt, hogy Válaszok célpontjának megadása. Itt, ha jól emlékszem az új táblázat funkciót választottam. De arra is van lehetőség, szintén ezen a menün belül, hogy összesítve nézd meg a válaszokat, csak a megfelelőre kell kattintani. Ezzel csak annyi gond van, hogy nem sorrendben fogja mutatni a beérkezett válaszokat, hanem össze-vissza és nem fogod tudni, hogy ha névtelenül is, de melyik válaszok tartoznak össze.
Remélem érthetőek lesznek a képek, de ha nem, akkor írjatok és szövegesen is leírok mindent lépésről lépésre.

Üdv,
Catalina

1. lépés

2. lépés

3. lépés

4. lépés

5. lépés

1 megjegyzés:

  1. Drága Catalina!
    Köszönöm a segítséget, minden abszolút érthető volt!

    Gabby

    VálaszTörlés