2015. május 23., szombat

Még élünk!

Üdv Kedves Olvasó!


Design seeds
Tudjuk, hogy nagyon eltűntünk, amit nagyon sajnálunk, viszont mindkettőnknek összejöttek a dolgai. Nekem a suli mellett, szervízben volt a lapim közel egy hónapig, aztán sikeresen otthon hagytam a külső adathordozómat, amin minden szerkesztéshez szükséges dolgom volt. Szerencsére már nálam van, így megcsináltam az új designunkat, illetve most már rendeléseket is vállalok. Viszont! Mivel a vizsgaidőszak kellős közepén vagyok, így pontosan nem tudom megmondani, hogy mennyi időt kell várni, hogy elkészüljek a rendeléssel. Ha akad ihletem a kéréshez, akkor lehet, hogy azonnal neki is látok, de az is előfordulhat, hogy napok fognak eltelni. Minden esetre várom a leveleiteket a megszokott e-mail címre.
Ahogyan láthatjátok az új külső a megszokott lett tőlem, de nekem még mindig tetszik az egyszerűség. Ugyan az előző szerintem még mindig aktuális témával rendelkezett, viszont én már nagyon várom a nyarat, így szerettem volna, ha ez itt is tükröződik. A színei pedig különösen tetszenek.
Kellemes hétvégét mindenkinek a rossz idő ellenére is!

Üdv,
Catalina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése