2015. július 4., szombat

Rendelési menetrend változás

Üdv!


Nos, ahogyan korábban említettem, lesz változás nálam a rendelési menetrendben. Ez pedig nem lenne más, minthogy mostantól kezdve nem vállalok One Directionös rendeléseket! Szerintem van, aki tudja róla, hogy nem vagyok oda értük, és most jutottam el oda, hogy nem is akarok többet ilyen fejléceket készíteni. Bár inkább a rendelőkkel és az íráshoz való állásukat, az igényesség teljes hiánya (tisztelet a kivételnek!) miatt jutottam erre a döntésre. Ha valakinek ez nem tetszik, megértem, viszont azt is vegye figyelembe mindenki, hogy milyen érzés lenne neki, hogy dolgozik valamivel, és akinek készül, az még arra se veszi a fáradtságot, hogy használja a space-t.
A másik pedig maga a rendelési menet lenne. Tudom, hogy sok fiatal rendelő úgy van vele, hogy a legtöbb blog ugyanazt kéri és tény, hogy vannak olyan elemek a kéréseinkben, amik egyeznek, de például a legtöbben azt kérik, hogy írd meg a színvilágot, míg mi azt, hogy linkeld be az általunk megadott oldalról azt, amit másnak leírnál. Pont ezért fontos, hogy mindenki elolvassa és aszerint írja meg az e-mailt. Tudjátok nagyon elveszi az ember kedvét, ha a vár információk helyet mindössze két sort kapunk és abból kellene megcsinálni egy teljes design átalakítást. Persze itt is vannak kivételek, akik korábban már rendeltek tőlem tudják, hogy igyekszem segítőkész lenni, elmagyarázni a dolgokat, de amikor már a huszadik olyan levelet kapom, ahol két sorból kell kitalálni, hogy mit hogyan csináljak és ha írok neki levelet, akkor annyival takarózik, hogy ő ezt nem tudja, nekem is elegem lesz. Igaz, hogy én kezdtem el ezzel foglalkozni, viszont azért nem várható el tőlem, tőlünk, hogy kitaláljuk a rendelő gondolatait. Természetesen vannak kivételek, akik igazán lelkesek és együttműködőek, ami nagyban megkönnyíti a mi munkákat.
Szóval a lényeg annyi lenne, hogy mostantól nem vállalok 1D-s rendeléseket, illetve mindenkit kérek, kérünk, hogy a rendelési menetrendnek megfelelően írjon nekünk. Köszönjük!

Fejlécrendelés


Limit: 3-3
Fejlécet mindketten készítünk. Írj a "Szerkesztők" menüpontban található e-mail címek egyikére attól függően, hogy melyikünktől szeretnél rendelni. A levél tárgyában szerepeljen, hogy "Fejléc", ha ez nincs meg, nem vesszük figyelembe a rendelésed. A levél tartalmazza:
  • a blogod linkjét, ahova a fejléc kerül,
  • mekkora legyen a fejléc mérete,
  • milyen színvilágú fejlécet szeretnél (innen válassz egy neked tetsző összeállítást: http://design-seeds.com/),
  • milyen felirat legyen rajta,
  • ki(k), vagy mi(k) szerepeljenek rajta,
  • és minden egyéb kérés jöhet, csak értelmes legyen.

Teljes dizájnátalakítás 


Teljes átalakítást én, Catalina Sánchez fogok csinálni. Ezt az opciót csak azok választhatják, akik tőlem rendeltek fejlécet. Ha benne vagy abban a háromban és ezt is szeretnéd kérni, nem kell mást tenned, mint a fejléc rendelésedhez hozzá írni, hogy "Teljes designátalakítás"-t is kérsz. Ha nem vagy benne a limitben, akkor nem fogom figyelembe venni a leveled. A levél tartalmazza:
  • a fejléc rendelésnél leírt pontok,
  • elképzelés.
Üdv,
Catalina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése