2015. július 4., szombat

Új kinézet

Design seeds
Hosszú idő után ugyan, de végre ismét rám esett a sor, és én készítettem el a blog legújabb kinézetét.Igazság szerint, nagyon elszoktam ettől a blogtól, ami a kinézet elkészítését jelenti, de szerintem végül mégiscsak sikeresen vettem az akadályt. Legalább is, nekem nagyon tetszik az új design. Olyan nyárias, de mégsem hűvös. Catalina kérésére próbáltam ezúttal melegebb színekkel dolgozni, és szerintem ehhez mérten a színvilágot is sikerült jól megválasztanom. Remélem, nektek is legalább annyira elfogja nyerni a tetszéseteket az új külső! Természetesen minden pozitív, illetve negatív véleményt szívesen fogadok, kulturált módon. 
Amiért még megszületett ez a bejegyzés, az az, hogy a szerkesztőtársam szavai nagyon elgondolkodtattak, és ennek kapcsán úgy döntöttem, hogy én sem vállalok olyan blogoknak fejléckészítést, ahol a One Direction tagjai szerepelnek. Nem a bandával van bajom, mivel néhány számukat hallgattam már meg nemegyszer, viszont engem is értek negatív tapasztalatok ilyen blogok rendeléseivel kapcsolatban. Éppen ezért én sem kívánom magamat több ilyen kellemetlen élménynek kitenni. Megértem, ha emiatt most többen kiakadnak majd, azonban a döntésemen nem fogok változtatni.

Üdv,
Noemi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése