2015. augusztus 18., kedd

Teljes design átalakítás 18. - Lifelong Friendship with Arsenal

Üdv!


Nos, nem tűntem el, időközben én is alkottam. Ugyan hivatalosan még szüneten voltam, amikor ez a rendelés érkezett, viszont akkor már erősen gondolkodtam azon, hogy ideje lenne visszatérni, így el is válaltam Vita rendelését.
A fejléccel kapcsolatban egy kis információ. Elég sokan vannak rajta, de ezt maga a rendelő akarta így. Bevallom, hogy amikor elolvastam, hogy kiket kellene ráraknom, egy picit megijedtem, viszont pár perccel később már jött is az ihlet és már fent is voltam az Arsenal hivatalos oldalán. Ahogy lenni szokott, amint meg volt a tervem, a szerkesztéssel szinte már semmi gond nem volt, könnyedén megcsinált.
Mostantól bátran lehet tőlem is rendelni!

Üdv,
Catalina

Lifelong Friendship with Arsenal

Előtte.

Utána.

1 megjegyzés:

  1. Ilyen fejlécet egy kezdő is meg tud csinálni. És még te nevezed magad designernek? Szép, mondhatom...

    VálaszTörlés