2015. október 31., szombat

Teljes design átalakítás 20., 21., 22., 23.

Üdv!


Nos, elég régen jelentkeztünk/jelentkeztem már, de ennek ellenére a háttérben munkálkodtam és az elmúlt hetek alatt négy rendelést is elkészítettem, ráadásul vár még rám kettő. Szerencsére minden bloggerina meg volt elégedve a végeredménnyel és így elég hamar el is készültem ezekkel a munkákkal. Mivel mind a négy átalakítást ebben az egy bejegyzésben fogom közzétenni, így csak az Utána képet rakom be (bár sikeresen mindegyiknél elfelejtettem előtte lépet csinálni).
Igyekszem aktivizálni magam, és ha minden jól megy, akkor még a hétvégén lesz itt is egy design váltás. Addig is kellemes hétvégét mindenkinek!

Üdv,
Catalina

Novels by Juliet

Accepting Adoration by Christina & Berry

Holdvilág by Dora Boots

Around the world in 9 months by Aimée Tiziano

1 megjegyzés: