2016. január 22., péntek

Megújult külső

Üdv!


Ahogyan láthatjátok, teljesen megújult az oldal. Őszintén bevallom, fogalmam sincs, hogy honnan jött hozzá az ihlet, mivel az utóbbi időszakban eléggé megcsappantam e tekintetben, emiatt is szüneteltetem a rendelést. Már egy ideje gondolkodtam azon, hogy kellene valami új kinézet ide, de nem volt semmi ötletem, aztán valahogy ez bevillant és már neki is kezdtem a megvalósításnak. Igaz ehhez hasonlót már csináltam magamnak, amit ugyan még nem láthatott senki sem, de valószínűleg a személyes blogomra egy ilyen elrendezésűt fogok készíteni. Visszatérve a designhoz, szerettem volna melegebb színeket, amik talán túl élénkek is lettek, de az előző kis sötétsége után, számomra ez kellemes felüdülés.
Nos, elég régen jelentkeztem már bárminemű bejegyzéssel is, pedig ezalatt az idő alatt nem egy rendeléssel készültem el, de az igazság az, hogy a napokban már azon is elgondolkoztam, hogy talán jobb lenne, ha kilépnék a blogról... mostanában túl sok pofátlansággal találtam magam szembe, olyan dolgok derültek ki, amiről ugyan feltételeztem valamit, de aztán lebeszéltek róla, hogy csak rémeket látok, most mégis kiderült, hogy igazam volt és ha hallgatok arra a bizonyos megérzésre, akkor most nem érezném így magam, hogy ennyire se tisztelnek engem vagy bárki mást. Talán nem kellene ezzel foglalkoznom, azonban visszavett a kedvemből, amivel annak idején belevágtam ebbe az egészbe.
Nem tudom, hogy mire fogok végül jutni, de addig is az elkövetkezendő napokban hozni fogom a bejegyzéseket az elkészült munkáimról.

Üdv,
Catalina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése