2014. január 11., szombat

Elvihető fejléc 3.

Üdv!

Nagyon eltűntem, szerintem ez észrevehetővé vált az utóbbi időben, de minden magyarázkodás nélkül mondom, hogy ennek ellenére még mindig élek, és itt vagyok, mint a blog szerkesztője. A mostani kinézetért szeretnék innen is köszönetet mondani szerkesztőtársamnak, hiszen egy nagyon szép dizájnnal lepett meg minket. Amiért pedig most én írok ide, az egy újabb fejléc az elvihető fajtából, amit a kicsiny szabadidőmben készítettem, mert kedvet kaptam hozzá. Szóval szabadon elvihető, ám csakis saját felhasználásra, ha írsz nekem egy e-mail-t, ahol meg tudjuk beszélni, milyen feliratot szeretnél a fejlécre. A kép mellé kitettem az általam használt színösszeállítást is, csakhogy könnyebb legyen hozzáigazítani majd a blog kinézetét, ahova kikerül majd esetleg. 



Design seeds

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése