2014. január 3., péntek

Kritika 1. - Denise's stories

Sziasztok!

Denise blogja az én első áldozatom, ami a kritikákat illeti, és jól nézzétek meg, mert ha kritikát kértek, akkor valami ilyesmire számíthattok tőlem. 

Üdv,
Noemi

Minden Kedves Olvasónknak szeretnénk utólag is Boldog Új Évet kívánni!

Denise's stories - fanfic

Kinézet: A fejlécet én készítettem, éppen ezért nem mondanék róla véleményt, de örülök, hogy jó kezekbe került, és szép kinézetet csináltál hozzá. Tetszik ez a barnás színvilág nagyon, a színek is teljesen passzolnak egymáshoz, illetve a fejléchez. Pár tanácsom azért még is lenne Neked. Az üdvözlő szövegedet sorkizártra tenném. A dátumról levenném a félkövérséget a bejegyzésnél, és esetleg nagyítanék rajta, illetve a bejegyzés címéhez a betűtípust lecserélném egy írottabbra. A modulsávban a rendszeres olvasók modult felvinném mondjuk a chat alá, és a számlálót nem tartom fontosnak, hacsak neked nem az. A chat-ben a bordó színek annyira nem illenek a kinézethez, de nem is ütnek el tőle, így azzal végül is nincs baj. Még esetleg az oldal betűtípusát venném egy kicsit szolidabbra, mert néhol nehezebb olvasni, de ezen kívül más belekötni valóm nincs az egészbe. 

10/8

Történet: Az egyesszám nem igazán helyénvaló, mivel több történet, illetve novella található a blogon, és mivel én rendszeres olvasója vagyok az oldalnak, elmondhatom, hogy nekem mindegyik egytől-egyig nagyon tetszik. Egyrészről az ötleteid egyediek, és eddig egészen biztosan nem olvastam őket sehol máshol, ez természetesen csak a kreativitásodat dicséri. A másik a stílus, és ahogyan fogalmazol. Ugyan nem raksz bele nagy szófordulatokat, bonyolult kifejezéseket az olvasnivalóidba, de nekem éppen ezért élvezhető annyira, mert könnyedén fogalmazod meg, és érthetően, amit szeretnél, és ez nagyon jó dolog egy olyan világban, ahol lassan már nem tartják jó íróknak azokat, akik nem költői képekkel fogalmaznak. A helyesírással is minden rendben van, nem igazán találtam hibát ilyen téren sem. 

10/10

Összegzés: Összességében egy klassz is blogod van, amire szerintem mindenképpen nagyon büszke lehetsz, és ha megfogadod a tanácsaimat, akkor még szebb lehet. Mert a történeteid nagyon jók, és megérdemelnének több olvasót is! :) 

20/18

A kritika az én szubjektív véleményem, amivel nem kötelező egyetérteni, de mindenki annak tudatában fogadja el a kritikát, hogy Ő kérte azt tőlem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése