2014. január 3., péntek

Kritika 2. - Bring me to life

Sziasztok!

A mai nap folyamán elhozom Nektek Vivian Leite kritikáját is. Aki pedig folyamatosan nyomkodja a nem tetszik pipákat, szeretném illedelmesen megkérni, hogy vállalja a véleményét, és közölje velünk, mi a problémája.

Üdv,
Noemi

Bring me to life

Kinézet: Én mindig értékelni szoktam, ha valaki fel meri vállalni a saját fejlécét az oldalán, és nálad ez jól is sült el, mert ugyan elég egyszerű a fejléc, de engem éppen ezért is fogott meg annyira. A fekete és a szürke kombinálása szerintem remek ötlet volt! Annak meg különösen örülök, hogy amellett, hogy a kinézetet teljesen hozzáhangoltad, azért csempésztél bele némi kék színt is a linkek színével. Annyi javaslatom lenne, hogy a chat-en, ha a linkek színét ugyanolyanra, vagy hasonlóra vennéd, szerintem jobban mutatna az oldalad. A "Követők" modult feljebb tolnám a chat alá. Az üdvözlő szövegedet, illetve alatta az oldalakat pedig sorkizártra tenném, ezen kívül szerintem egy igényes, és szép blogra találtam a tiédben. 

10/9

Történet: Azt hiszem itt sem helyénvaló az egyesszám, mivel ugyanúgy, mint az előző kritikában, itt is több novellával, kisregénnyel és regénnyel találkozhatok, ez nálam egyértelműen a sokoldalúság bizonyítéka. Mivel neked is olvasód vagyok, illetve a kedvenc történetemet is te írod, így igazából nehezen tudnék bármibe is belekötni. A sztorijaidat olvasva, általában sok karakterrel dolgozol, és szerintem tartsd meg ezt a jó szokásodat, mert így az olvasók több szemszögből átélhetik az eseményeket, és jobban megérthetik a miérteket. Az ötleteid neked is egyediek és színvonalasak, olyanok, amiket máshol az ember biztosan nem talál. Kiszámíthatatlan vagy, és ez egy nagyon jó tulajdonság egy írónak, mert mindig tudsz újat mutatni. Általában a hosszabb történeteidben sincsenek unalmas részek, minden egyes fejezetben tartogatsz valami izgalmat, ami miatt megéri várni a folytatást. A stílusod neked is visszafogottabb, érhetően fogalmazol, és pont annyit írsz le, amennyit kell, se többet se kevesebbet. Remélem, megtartod ezt az egyensúlyt a továbbiakban is, mert szerintem ez jó dolog, ahogy az is, hogy nem igen veszek észre helyesírási hibát. Annyit kellemetlenkedem csak, hogy néhány helyen találkozom szóismétlésekkel (például itt: "Nem érdekelt mi lesz a következménye, mert úgy éreztem, hogy megérdemli. Azt viszont éreztem, hogy a kezem fel fog dagadni."), de szerintem ezek is elkerülhetők, ha esetleg többször olvasod át a részt, mielőtt közzéteszed.

10/10

Összegzés: A pár megjegyzésemen kívül, amiket leírtam most neked, szerintem pont úgy jó a blogod, ahogy van, és nem véletlen van annyi feliratkozód sem, egy remek író vagy, nagyon szép bloggal! :)

20/19

A kritika az én szubjektív véleményem, amivel nem kötelező egyetérteni, de mindenki annak tudatában fogadja el a kritikát, hogy Ő kérte azt tőlem!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, és azt a néhány tanácsot. Igazad van. Bevallom, azt a szemszöget nem volt időm átolvasni, utána meg elfelejtettem, de legközelebb figyelni fogom! :)
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nincs mit, ez a célja a kritikának, ezért írtam, segíteni akartam vele, és örülök, hogy sikerült. Tudom, megértem, velem is előfordul, csak gondoltam rávilágítok erre is! :)
      Puszillak,
      Noemi

      Törlés