2014. március 7., péntek

Elvihető fejléc 4.

Sziasztok!

Kissé eltűntem én is, ami a blogot illeti, de komolyan mondom, hogy nyomós okom volt rá, aki pedig nem hiszi, annak elég egy szót mondanom, kórház. Viszont amíg bent voltam, néha behozták nekem a laptopomat, amin néhány képet szerkesztettem, többek között egy fejlécet is, amit most útjára bocsátok, és nyugodtan el lehet vinni, ha írsz nekem levelet róla, mert a felirat miatt mindenképpen kellene, de egyébként is, ha viszed, akkor előtte szólj, ez így igazságos szerintem. A feliraton felül igény szerint meg tudom tépéssel is turbózni a képet, ha valaki esetleg úgy szebbnek gondolná, de ezt is kéretik jelezni az üzenetben.
Tudom, hogy adós vagyok kritikákkal, és hogy lassan haladok vele, de a fentebb említett ok miatt csak jövőhéttől tudok nekiállni megírni őket.

Már elkelt!!!
Üdv,
Noemi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése