2014. március 5., szerda

Tavasz

Üdv!

Design seeds
Ahogyan láthatjátok, megújult az oldal külseje. Igyekeztem tavaszias hangulatban megalkotni, ehhez pedig mindenképp sokat segített Noemi személyes blogjának kinézete, ami gyönyörű lett. Eredetileg hasonlót szerettem volna az övéhez, viszont végül ez lett belőle. Nem nagy szám, de nekem tetszik.
Az utóbbi időben kicsit inaktív voltam, de az elkövetkező napokban szeretném hozni az első ajánlót is, illetve elkezdek dolgozni a következő interjún is. Lassan itt van az első ZH hetem is, addig persze szeretnék majd még cikkeket hozni, de ha nem sikerülne, akkor valószínűleg emiatt leszek kevésbé elérhető. Igyekszem addig is aktívabb lenni, persze ehhez az is kell, hogy ne felejtsem otthon a lapi töltőm, mint múlthéten.
Mindenkinek kellemes hetet!

Üdv,
Catalina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése