2014. szeptember 29., hétfő

Enrique Iglesias ft. Marco Antonio Solís - El Perdedor (pop)

Üdv!

Jó pár hónap eltelt, mióta meghoztam az első cikkem a Hallgasd! rovatunkba. Most ismét jelentkezem egy dallal, amire véletlenül találtam csak rá, de egyszerűen imádom azóta. Én is kedvelem Enrique Iglesias számait, de ez különösen megfogott. Ugyan spanyol, viszont szerencsémre találtam egy fordítást, amit majd szintén be fogok szúrni a bejegyzés aljára.
Szerintem sokatoknak meg fog majd tetszeni.


Nos, először is szeretnék kitérni arra, hogy miért van zárójelben a Pop szó a címben. Egyszerű magyarázata van, mivel a dalból készült egy Bachata stílusú verzió is. Maga a videó is ugyanaz lett, csak a hangzás más.
A számot az idei albumán, a Sex and Love nevű korongon lehet megtalálni, amin több más ismert dal is megtalálható. Ezeket is szeretem, azonban az El Perdedor már az első pár dallammal megállított és azóta folyamatosan ismétlésre van állítva a lejátszóm. Egyszerűen magával ragad, és ugyan utálok táncolni, de erre még én is szívesen mozognék. Nekem ez egy tökéletes lassú szám, még ha éppen a veszteségről is szól.
Nem meglepő módon, ezt is sikerült hozzá kötnöm egy történetemhez. Eleinte nem is kötöttem össze a kettőt, de ahogy egyre többször hallgattam ezt, miközben a regényen agyaltam, szépen lassan összefonódott a kettő. Ezért se olyan meglepő, hogy ahogy haladtam előre a felépítéssel, már maga a dal is alakított a cselekményen és egyáltalán nem rossz módon. Biztos vagyok benne, hogy nagyon fog illeni a sztorihoz, bár maga az indítás még kérdéses, mivel a dal felvetett egy új lehetőséget, de ez még majd elválik.
Ha ajánlanom kellene a dalt, mindenképp szakítás utáni jelenetekhez tenném. Nekem is ide adott ötleteket még azelőtt, hogy olvastam volna a fordítást. Az nagyon sokat segített, bár maga a dallam is engem ilyen irányba terelt, valahogy nem tudtam elképzelni egy boldog, vidám jelenetet. Viszont így most belegondolva, lett egy sugallatom, ahová még felhasználnám és talán fel is fogom.
Mindenképp ajánlom a figyelmetekbe, mert szerintem sokatoknak meg fog tetszeni. A maga lágyságával elgondolkodtat, és véleményem szerint a két énekes hangja csak még tovább tökéletesíti a dalt. Számomra mondhatni egy igazi örökzöld szám lett belőle.
Ha felkeltettem az érdeklődésedet nézd meg a videót, ahol megtalálod a fordítást:

 

Üdv,
Catalina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése