2014. szeptember 14., vasárnap

Új kinézet

Üdv!

Design Seeds
Nos, ahogyan látjátok, megújult a blog kinézete. Sok helyen láttam már gif fejlécet és őszintén nem is akartam csinálni ilyet, de azt hiszem, sikerült megmaradni a saját, egyszerű stílusomnál. Így talán kicsit más lett.
Nekem nagyon tetszik, várom róla a ti véleményeteket is. Igyekszünk visszarázódni a munkába, és ahogyan láthattátok, Noemi már két új bejegyzéssel, munkával is jelentkezett már. Én jelenleg fejléc rendeléseket nem vállalok, így kérlek, ne írjatok ez ügyben. Illetve azt a hármat is le mondtam, amit az elmúlt két hónapban elvállaltam. Amint újra elérhető lesz a rendelés nálam, szólni fogok. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy most lazsálni fogok, több cikk ötlet is van a fejemben, pluszban még ott van Audrey kritikája, aminek a napokban mindenképp neki fogok kezdeni.

Üdv,
Catalina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése