2015. június 25., csütörtök

Életben vagyok


Nem csalás, nem ámítás, valóban én jelentkezem, és igazság szerint legszívesebben elsüllyednék szégyenemben, amiért nem is tudom hány hónapig eltűntem a blogról. Mert tény és való, nem csináltam semmit. Februárban tettem itt közzé utoljára egy cikket, kritikát meg fejlécet pedig már magam sem tudom, mikor láthattatok itt tőlem utoljára. A magyarázat erre végtelen egyszerű, habár tudom, hogy senkit sem érdekel, viszont mégis úgy érzem, megérdemlitek a magyarázatot. Tanultam. Mivel nekem egészen tegnapig még iskola volt, mivel érettségiztem. Igaz, csak előrehozott vizsgám volt, de arra is ugyanúgy fel kellett készülnöm, és az nem kis munka volt. Emellett az év végi bizonyítványom átlagát is a lehető legmagasabbra kellett feltornáznom, mert ugye most már a jövőmre is kell gondolnom. Ráadásul az edzéseimen is a lehető legjobbat kellett nyújtanom. Szóval nem meglepő, de valahonnan el kellett vegyek időt, és ennek sajnos a blogolás lett az áldozata. Viszont megérte, mert elégedetten dőlhetek most hátra a székemben, mert ötös lett az érettségim angolból és a bizonyítványomra sem lehet panasz. 

Szóval Noemi most hivatalosan is visszatér közétek! 


Ez azt jelenti, hogy mostantól újra lehet rendelni tőlem. Szóval, három üres hely vár arra a kritikáknál és a fejlécrendelésnél, hogy elkeljen. Csak annyit kell tenned, hogy írnod kell egy e-mail-t a csilla.girl.11@gmail.com címre, vagy a facebook oldalamra üzenetben a rendelési menetrendnek megfelelő kitöltéssel. Ha a limit megtelik, azt jelezni fogom a modulsávban és választ is írok, azután pedig nem fogadok több rendelést egészen addig, amíg az előzőekkel el nem készülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése