2015. június 24., szerda

Fejléc 22. - Katze

Üdv!


Nos, az elmúlt hétvégén se lógattam a lábamat, két rendelést is kaptam. Egy fejléc rendelést, illetve egy teljes design átalakítást. Mindkét esetben elkészültem a fejléccel, a teljes átalakításnál csak arra várok, hogy a rendelő beállítson rendszergazdának és aztán az is készen lesz. Szóval, aki szeretne az rendelhet, viszont kérek mindenkit, hogy olvassa el a rendelési menetet és ennek megfelelően írja meg az e-mailt, hogy mindkettőnk dolgát megkönnyítsük.
Katze Evans rendelésével nem volt nehéz dolgom, egy korábbi munkámhoz hasonlót szeretett volna, ami nekem is nagy kedvencem mióta elkészültem (a Madridi álom fejlécéról van szó). Ennek köszönhetően hamar meg voltam a szerkesztéssel, a képek keresése sokkal több időt vett igénybe, mint mondjuk kitalálni a körök méretét. Nekem ez is nagyon tetszik, és szerencsére a rendelőnek is.
Nektek mi a véleményetek róla?

Üdv,
Catalina

Katze

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése